Čepkelių trauktinė. Pakuotė.

Vilniaus degtinė

2

Pradžia

Prekiniam ženklui „Čepkeliai“ reikia kūrybingai reaguoti į modernios rinkos iššūkius ir neatsilikti nuo vis labiau atsinaujinančių ir vis daugiau komunikuojančių konkurentų. Artėjant šventiniam žiemos laikotarpiui, prekinis ženklas neturėjo kuo nustebinti ir ką pasiūlyti savo tikslinei auditorijai, įnirtingai ieškančiai dovanų.

Iššūkis

Sukurti unikalų, riboto leidimo dizainą, panaudojant visas nestandartinės produkcijos galimybes, pabrėžiant stiklinio grafino ir paties produkto – naujos receptūros aviečių trauktinės išskirtinumą. Vartotojas turi akimirksniu suvokti, kad jis priima teisingą sprendimą, rinkdamasis ypatingą dovaną, kuri verta puikuotis ant šventinio vaišių stalo. Sprendimas Drąsus, netradicinis “craft” popieriaus ir dviejų tonų spalvų (DUOTONE) grafinis dizainas be jokių įsisenėjusių saugaus ir konservatyvaus dizaino klišių. Sukūrėme nuoširdų, šilto ir jaukaus rankų darbo įspūdį. O tai dar labiau paryškina produkto unikalumą.

Rezultatai

Sėkmingai į rinką įvestą produktą, sukuriantį nuoširdaus, šilto ir jaukaus rankų darbo įspūdį, netruko įvertinti ir vartotojai. Šventiniu laikotarpiu buvo parduoti visi „Čepkelių“ aviečių trauktinės grafinai; prekybos tinklai užsisakė papildomą prekių papildymą. Sėkmingas produkto įvedimas į rinką ir pasisekimas tarp vartotojų suteikė naują postūmį ir entuziazmą ir kitų, įprastų „Čepkelių“ trauktinių dizaino atnaujinimui.

 

5

3

4