Žiedė. Prekės ženklo identitetas

Žiedė Cosmetics

4

Problema

Vaistinėse gaminamos kosmetikos priemonės pakuojamos į neišvaizdžias pakuotes – be aiškių firminių užrašų ar ženklų. Tokios pakuotės nėra patrauklios vartotojams, tuo tarpu kai pati sritis – grožio ir odos priežiūros priemonės – reikalauja ir tam tikrų estetikos standartų.

Iššūkis

Vaistinėje gaminamų kosmetikos priemonių linijai sukurti prekės ženklo vardą, vizualinį identitetą bei pakuotes, pagal kuriuos šios prekės būtų pastebimos lentynose ir patrauklios vartotojams.

Sprendimas

Buvo sukurtas unikalus prekės ženklo vardas – Žiedė. Šis vardas atskleidžia lietuviškumą, jautrų žmogišką prisilietimą (priemonės gaminamos ne pramoniniu būdu; jas vaistinėse gamina vaistininkai) bei produktų kilmę (natūralios augalinės sudedamosios medžiagos). Floristinė prekės ženklo ornamentika leidžia suvokti, kad prekės ženklas yra ne iš grynai medicininės, o iš aukštesnės kategorijos.

Rezultatai

ŽIEDĖS produktų linija sulaukė ne tik netikėtai didelio populiarumo vartotojų tarpe, bet ir buvo apdovanota „Lietuvos metų gaminiai 2014“ medaliais

 

3 2 1